
1983 წლის 18 ნოემბერს საქართველო ტრაგიკულმ მოვლენამ შეძრა Led Zeppelin-ის მოყვარულმა რამდენიმე ქართველმა ახალგაზრდამ საბჭოთა საქართველოდან თვითმფრინავის გატაცება სცადა სროლა პილოტის კაბინასთან დაიწყო, ამ ინციდენტს 7 ადამიანის სიცოცხლე შეეწირა. ხოლო პილოტი 24 საათში გაჭაღარავდა. ჯინსების თაობამ როგორც მათ შემდგომში უწოდეს, თბილისი-ბათუმის, T-134 ტიპის თვითმფრინავის გატაცება სცადეს. გამტაცებლები საბჭოთა კავშირიდან თურქეთში გაგცევას ცდილობდნენ ხოლო შემდეგ იქიდან ა.შ.შ. -ში. ჯინსების თაობა 7 ადამიანისაგან შედგებოდა მათ შორი ერთი ქალი იყო. თვითმფრინავში დახლოებით 50 მგზავრი იმყოფებოდა. პირველი მსხვერპლი უდანაშაულო მგზავრი აღმოჩნდა რომელიც გამტაცებლებ უშიშროების თანამშრომელი ეგონათ. პირველი გაფთხილება გეგა კობახიძემ გაახმოვანა, მან ამოიღო ხელყუმბარა და თვითმფრინავის გატაცების ამბავი გამაოცხადა. შემდგომში განვითარებული მოვლენები ფილმში დეტალურად არის მოყოლიი ამიტომ თავს აღარ შეგაწყენთ მისი მოყოლით, ვისაც აინეტრესებს ნახოს. მხოლოდ ერთ მნიშვნელოვან ფაქტს გაუსმევ ხაზს რომ, პილოტს რომელიც თვითმფრინავს მართავდა თბილისიდან ბძანება ქონდა მიღებული რომ, თვითმფრინავი სასწრაფოდ თბილისისკენ შემოეტრიალებინა და თბილისის აეროპორტში დაესვა წინაღმდეგ შემთხვევაში მას უკვე გატაცებიდან 20 წუთში 2 გამანადგურებელი მიყვებოდა რომელით თვითმფრინავს ჩამოაგდებდნენ. ეს ინფორმაცია გამტაცებლებმა არ იცოდნენ. რა თქმა უნდა მათ არ მიცემდნენ თურქეთში გადასვლის ნებას და საზღვარს არ გადაკვეთინებდნენ და შემდგომ გამოაცხადებდნენ რომ მოხდა გატაცების იმიტირება და შროლის შედეგად თვითმფრინავმა კატასტროფა განიცადა. რა ამოძრავებდათ ამ ახალგაზდებს? რატომ გარისკეს და წამოიწყეს ამხელა თამაში? თვითოეული მათგანი თბილიში პრესტიჟული და ასე ვთქვათ წარმატებული ოჯახებიდან იყვნენ. მათ სცადეს საბჭოთა მონსტრის კლანჭებიდან თავის დახწევა. გატაცებამდე ისინი დიდი ენთუზიაზმით უყვებოდნენ ერთმანეთს თუ როგორ ჩავიდოდნენ თავისუფლების ქვეყანაში როგორ მოუყვებოდნენ იქაურ მოქალაქეებს საბჭოთა მონსტრი შეახებ, ერთ-ერთი მათგანის უნდოდა ამერიკის პრეზიდენტ რეიგანთან ჩოხა ახალუხით შესულიყო და მოეყოლა თუ რა ხდებოდა მის ქვეყანაში თუ როგორი შიშის ქვეშ ცხოვრობდნენ იმ საფჭოთა კავშირში საიდანაც დიდ სიძლიერეს ანახებდნენ სხვა ქვეყნებს. თვითოეული მათგანი გახდებოდა გმირი ამერიკაში და მათზე ილაპარაკებდა მთელი მსოფლიო ტელევიზიები. ისინი იმუშავებდნენ და მიაღწევდნენ დიდი წარმატებას თავიანთ საქმეში და ამით ერთხელ და სამუდამოდ გაგებინებდნენ მსოფლიოს ხალხებს იმას თუ რა ხდებოდა საბჭოთა ქვეყნებში თუ როგორი უსამართლობა და ჩაგვრაში ცხოვრობდა ხალხი, როგორ ითელებოდა ყველა სხვანაირად მოაზროვნე ადამიანის უფლებები და როგორ დევნიდნენ მათ. მათ გმირობა სურდათ და დაუპირისპირდნენ იმ დროისთვის ყველაზე დიდი მონსტრს მსოფლიოში ეს იყო საბჭოთა კავშირი. საბჭოთა კავშირმა მათ ლაჩრული (როგორც ყოველთვის) პასხუი გასცა და წართვა მათ ყველაზე მთავარი უფლება, სიცოცხლის უფლება. ისინი გახდნენ მომავალი თაობების გმირები მაგრამ მათ ეს ყველაფერი თავინათი სიცოცხლის ფასად დაუჯდათ. თუმცა ისინი ამისთვისაც მზადე იყვნენ... მომკვდარიყვნენ გმირულად ვიდრე ეცხოვრედ ჯურღმულში.
რაც შეეხება ფილმს. ფილმი მოგვითხრობს ედვარდ შევარდნაძის "მოღვაწეობას" ფილმი დაახლოებით 3 სათამდე გძელდება. ვისაც სურვილი აქვს ბოლომდე ნახოს და ვისაც მხოლოდ ეს ფაქტი აინტერესებს კონკრეტულად შეძლია ფილმი ჩართოს 2:13:30 ამ დროიდან.
Allshares.Ge -
151 MB

თუ ფაილი წაშლილია დააჭირეთ აქ!
|
ძვირფასო სტუმარო, თქვენ არ ხართ საიტზე დარეგისტრირებული. გირჩევთ დარეგისტრირდეთ და შემოხვიდეთ საკუთარი სახელით, რათა იხილოთ საიტი სრულყოფილად.
მსგავსი სიახლეები:
|
| #15 ავტორი: muke (19 დეკემბერი 2009 14:59) |
|

ჯგუფი: User
რეგისტრაცია: 20.10.2009
სიახლეები: 0
კომენტარები: 8
სტატუსი:  |
Amas imitom gascavlit rom mteli ruseti da ucxoeti Amit shulobs fuls da qartvebsac rom gvqondes skutari shemsavlis ckaro...
AR DAGEZAROT CAIKITXET BOLOMDE!!! AGIXSNIT ROGOR ISHOVOT PULI INTERNETIT MARTIVAD DA DGESHI 5 CUTI MUSHAOBIT.PIRVEL TVESHI 10-15$ MARA SHEmDEG TVEEBSHI MATULOBS SPONSORIS MIER GADAXDILI TANXA.METITON VXMAROB DA DGESDGEOBIT TVESHI 90-120$MDE AVDIVAR MAGARI RAMEA TQVENC CADET. yovel sagamos 9 saazte ! MIYEVIT INSTRUQCIAS: 1|SHEVDIVART SAITZE http://bux.to/ 2|SHEVDIVART MARJVNIV ZEMOT REGISTER RO CERIA.VAVSEBT YVELAPERS RAC CERIA. E-MAIL ADRESEBSHI CHACERET ERTI DAIGIVE SAMIVESHI OHOND ES MAILI UNDA ARSEBOBDES.YOUR COUNTRY AIRCHIET NEBISMIERI QVEYANA AR AQVS MNISHVNELOBA. 3|ES MNISHVNELOVANIA "Referrer" RO CERIA MAND CHACERET "mukusinio".REFERRERIS QVEMOT MOUNISHNET PTICHKIT DA MIS QVEMOT GADACERET SECURITY CODI ISE ROGORC CERIA DIDI DA PATARA ASOEBIT AR SHEGESHALOT DA DAACHIRET REGISTERS. 4|DAREGISRIRDIT. 5|REGISTRACIIS DASRULEBIS SHEMDEG SHEXVALT LOGIN-SHI DA CHACERT TQVEN Username DA Password RAC REGISTRACIIS DROS CHACERET DA KODSAC GADACERT AR SHEGESHALOT DA SHEVEDIT. 6|my stats shi ceria tqveni angarishi tu ramdeni gamoimushavet. 7/\ra unda gavaketot ro puli gadagvixadon: shevdivart surf ads shi da aq chamocerilia bevri saiti titoeushi satitaod shevdivart da velodebit 30 cami marcxniv kutxeshi daecereba camebi da ro daicleba mcvane pTichka eqneba da davxuravt am sais da ase gavaketebt yvelaze satitaod ertdroulad ar gaxsnat.tan tqveni angarishic sheamocmet xolme da naxavt ro puli emateba. 8|gadaricxva: my stats shi shevdivart da vachert qvemot mocemul cashouts Account Balance gverdit ro ceria da mere sheavsebt anketas da 15 cutshi gadairicxeba.minimum 10$unda gamoimushaot ro gadaricxot puli.am puls ubroblemod aigebT nagdi pulit nebismier bankomatshi... carmatebebi... tavidan mec megona rom cota fuli iqneboda shemosavali magram sagrznoblad imata, pirvel tveshi 18 dolari davagrove meoreshi 50 da exla minimum 230 dolars vaketeb, damijeret es simartlea, gisurvebt carmatebas. Amas imitom gascavlit rom mteli ruseti da ucxoeti Amit shulobs fuls da qartvebsac rom gvqondes skutari shemsavlis ckaro...
P.S Tu gsurt ro gazardot tkveni shemosavali amisatvis unda gaaketot shemdegi rame:rasac Loginshi chacert sityvaze ,,nikanika55,, xoda am sityvit meshveobit(nikanika55) unda shemoiyvanot sxva xalxi da ragac % mogivat tkven... |
|
|
| #14 ავტორი: DOORS (30 ნოემბერი 2009 10:14) |
|

ჯგუფი: Elite Uploader
რეგისტრაცია: 19.03.2009
სიახლეები: 171
კომენტარები: 1136
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie 2) ძალიან რთული იყო, მაგრამ უამრავი მაგალითი არსებობს, რომ ხალხი მაინც ახერხებდა გასვლას.. 1) ძალიან გთხოვ დამისახელე მაგალითი იმისა თუ როგორ უნდა გასულიყავი საბჭოთა კავშირიდან ლეგალურად (ან თუნდაც არალეგალურად) იქნება რაიმე ახალი ველოსიპეტი გამოიგონე და მეც გამაგებინო? იმიტომ რომ მე ესეთი მეთოდი არც ვიცი და არც გამიგია. 2) ერთადერთი საშვალება რომელიც იყო ეს იყო ოფიციალური ვიზიტი ან რაიმე გასტროლის სახით გასვლა ქვეყმიდა, და თუ მოახერხებდი და რამენაირად იმ ქვეყანაში მალულად დარჩებოდი აი რა მოყვებოდა ამ ფაქტს: 1) გაცხადებდნენ სამშობლოს მოგალატედ. (ეს პატარა ამბავი არ გეგონოს :) ) 2) შენი ოჯახი მთელი ცხოვრება იქნებოდა რეპრესირებული როგორც მინიმუმ და გადასახლებული როგორც მაქიმუმ. 3) თუ გყავდა შვილი ან მეუღლე ალბათ გესმის რასაც უზავდნენ. 4) სანათესაო, სამეგობრო, იქნებოდნენ უმკაცრეს კონტროლზე. და ამის მერე ამბომ რომ იყო საშვალებები ქვეყნიდან გაქცევის???? შენ მკითხავ ვიცი რომ ესენი რო გაქცეულიყვნენ იგივე არ მოხდებოდაო? მოხდებოდა მაგრამ ამას იმხელა რეზონანზი მოყვებოდა მსოფლიოს მაშტაბით რომ ამას უკვე სავარაუდოდ ვეგარ გაბედავდნენ მათი ოიჯახების შევიწროებას. არ არის გამორცხული რომ მათ თავის ოჯახების ექსტრადირებაც მოთხოვათ საზგვარგარეთ. ციტატა: Greenie 3) რაც შეეხება კომუნიზმის ვარგისიანობა-უვარგისობას, ეგ სახითხი უფრო შორს წაგვიყვანს... ეს იყო ყველანაირად ჩამპალი, არაჯანსაღი, უაზროდ დაგეგმილი & საფუძველს მოკლებული რეჟიმი, რომლის ბედიც თავიდანვე იყო გადაწყვეტილი... ყოველთვის ძალიან მაინტერესებდა და უამრავ მასალას ვარ გაცნობილი საბჭოთა პერიოდზე დაწყებული 1917 წლიდან დამთავრებული 1991 წლამდე. რომელი რეჟიმის ბედი იყო თავიდანვე გადაწყვეტილი რომელმაც დახლოებით 75 წელი გაძლი??? იმ რეჯიმის თავიდანვე ძირგამომპლობაზე ლაპარაკობ რომელსაც თავის დროზე და შემდგომაც უამრავი ხალხი თითქმის ნახევრი მსოფლიო უჭერდა მხარს? თუ იმ რეჯიმისა რომელმაც დანგერული და გაპარტახებული რუსეთის(1917-1930) და მაშინდელი საბჭოთა ქვეყნების ეკონომიკა ჭაობიდან ამოიყვადა ერთ-ერთ გავლენიან სახელმწიფოდ აქცია მსოფლიოში ამერიკასთან ერთად. თუ იმ რეჟიმის თავიდანვე ძირგამომპლობაზე საუბრობ რომელმაც XX საუკუნის ყველაზე დიდი ომი მოიგო და მიწასთან გასწორებული ქვეყანა 10 წელიწადში სუპერ სახელმწიფოდ მეორედ აქცია ? რაღაცა ძალიან მარტივად უყურებ საკითხს...ძირგამომპალი რეჟიმები თითქმის 1 საუკუნეს ვერ ძლებენ.
--------------------
ჭკვიანები ისინი არიან ვინც ფულს თავისი ჭკუით შოულობენ, ხოლო ბრძენები – ვისთვისაც ჭკვიანები მუშაობენ / ჰერნი ფორდი |
|
|
| #13 ავტორი: staind... (29 ნოემბერი 2009 22:15) |
|

ჯგუფი: Moderator
რეგისტრაცია: 8.11.2008
სიახლეები: 43
კომენტარები: 1347
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie წესიერ არგუმენტებს ვერ ვხედავ თქვენი მხრიდან =D ოხ შენი არგუმენტები ხო ისეთია რო ქვას ხეთქავს რა =D
|
|
|
| #12 ავტორი: Greenie (29 ნოემბერი 2009 21:52) |
|

ჯგუფი: Site Team
რეგისტრაცია: 22.06.2008
სიახლეები: 21
კომენტარები: 323
სტატუსი:  |
ნუ რა ლოგიკაც უნდა ყოფილიყო, წესიერ არგუმენტებს ვერ ვხედავ თქვენი მხრიდან =D
--------------------
you're like a melody that follows me and when you go I still hear music constantly you're like a melody that follows me, follows me...
~ M ~ |
|
|
| #11 ავტორი: staind... (29 ნოემბერი 2009 21:47) |
|

ჯგუფი: Moderator
რეგისტრაცია: 8.11.2008
სიახლეები: 43
კომენტარები: 1347
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie 9 აპრილი რა შუაშია ახლა? ლოგიკურად რომ მივუდგეთ, სულ სხვადასხვა მოვლენებზე გვაქვს საუბარი..:) თუ ოდნავ დაფიქრდებოდი მიხვდებოდი რა შუაშიც იყო და რა ლოგიკითAც მივუდექი მაგ საკითხს... :]
|
|
|
| #10 ავტორი: Greenie (29 ნოემბერი 2009 21:41) |
|

ჯგუფი: Site Team
რეგისტრაცია: 22.06.2008
სიახლეები: 21
კომენტარები: 323
სტატუსი:  |
ციტატა: staind... 9 აპრილი ტყუილი იყო 9 აპრილი რა შუაშია ახლა? ლოგიკურად რომ მივუდგეთ, სულ სხვადასხვა მოვლენებზე გვაქვს საუბარი..:) ტყუილი როგორ შეიძლებოდა ყოფილიყო? ადამიანი ოდნავ მაინც თუ აზროვნებ, ეგეთ რამეს არ იტყვი.. ამ ყველაფერმა დააჩქარა კომუნიზმის ნგრევა, ხალხს ყელში ჰქონდა ამოსული.. 9 აპრილის მოვლენა იყო პირდაპირი ბრძოლა რეჟიმის წინააღმდეგ, რომელშიც მთელი ერი გაერთიანდა... მართალია, ჯინსების თაობაც & 9 აპრილის მონაწილეებიც, 2ივე შემთხვევაში ერთ მიზანს ემსახურებოდნენ, მაგრამ მე აქ მიზანზე არ მაქვს საუბარი.. მიზნის სისწორეში, მგონი, ყველანი შევთანხმდით... ლაპარაკი მაქვს მიზნის მიღწევის ხერხებზე, რასაც ჯინსების თაობის შემთხვევაში ბოლომდე ვერ გავამართლებდი მე პირადად..
--------------------
you're like a melody that follows me and when you go I still hear music constantly you're like a melody that follows me, follows me...
~ M ~ |
|
|
| #9 ავტორი: staind... (29 ნოემბერი 2009 21:22) |
|

ჯგუფი: Moderator
რეგისტრაცია: 8.11.2008
სიახლეები: 43
კომენტარები: 1347
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie 3) რაც შეეხება კომუნიზმის ვარგისიანობა-უვარგისობას, ეგ სახითხი უფრო შორს წაგვიყვანს... ეს იყო ყველანაირად ჩამპალი, არაჯანსაღი, უაზროდ დაგეგმილი & საფუძველს მოკლებული რეჟიმი, [/u]რომლის ბედიც თავიდანვე იყო გადაწყვეტილი... ბოლობოლო, ადამიანის ბუნებიდან გამომდინარე, ჩაკეტილ სივრცეში ვერ ძლებს დიდხანს... სახელმწიფო კი, როდესაც მას დანარჩენ სამყაროსთან არ აქვს კავშირი, ჭაობდება.. პირველ რიგში ფსიქოლოგიურად, გონებრივად & ეკონომიკურად.. ასე რომ, მისი ნგრევა სავსებით ბუნებრივი მოვლენა იყო, არაფერი გასაოცარი... უფრო ის იქნებოდა გასაკვირი, ამ რეჟიმს დიდხანს ეარსება (ასე აშკარად & დაუფარავად მაინც).. ანუ შენც იმათ ემხრობი, ვინც ამბობს რომ 9 აპრილი ტყუილი იყო და საბჭოთა კავშირი მაინც დაიშლებოდა? ბოდიშით რომ თემას გადავუხვიე მაგრამ მაინტერესებს ^^
|
|
|
| #8 ავტორი: staind... (29 ნოემბერი 2009 20:12) |
|

ჯგუფი: Moderator
რეგისტრაცია: 8.11.2008
სიახლეები: 43
კომენტარები: 1347
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie ნუ დაგავიწყდება, რომ ეს ხალხი საკმაოდ გავლენიანი ოჯახებიდან იყო.. მათგან რომ ეთხოვათ დახმარება, დარწმუნებული ვარ, რაიმეს მოუხერხებდნენ.. არ დამივწყნია რომ გავლენიანი ოაჯხებიდან იყვნენ, მაგრამ არ მგონია ასე ადვილად მოეხერხებინათ რაიმე როგორც შენ გგონია და ამბობ... ციტატა: Greenie მასე, ყველაფერს ბოლომდე თუ ვეძიეთ, შესაძლოა, რომ ეგრეც ითქვას... მთავარი ისაა რომ ამ ყველაფრის სათავე ვიპოვოთ და ბოლომდე გავიაზროთ კომუნიზმის არსი, რადგან მსგავსი შეცდომები აღარ გავიმეოროთ... თორე რამდენი ხანიც არ უნდა ვიმსჯელოთ ჩვენ იმ ადამიანების გმირობაზე თუ დაუფიქრებლობაზე, ვერ შევთანხმდებით... ჩემი აზრით მთავარი ისაა რო ვხვდებოდეთ რო კომუნიზმი იყო ცუდი, მიუღებელი და ყოველთვის გვახსოვდეს რომ არ გავუღოთ კარი მსგავს რეჟიმებს,რომ შემდეგში კვლავ არ გახდეს "ჯინსების თაობების" საქციელის განხილვა და მსჯელობა... DOORS, გეთანხმები იკა ^^
|
|
|
| #7 ავტორი: DOORS (29 ნოემბერი 2009 19:55) |
|

ჯგუფი: Elite Uploader
რეგისტრაცია: 19.03.2009
სიახლეები: 171
კომენტარები: 1136
სტატუსი:  |
Greenie, გასაგებია შენი მოსაზრება მიუხედავათ იმისა რომ ბევრ რამეში არ გეთანხმები მაინც ქვია მაგას პოზიცია რასაც შენ ამბობ და აქვს გამართლება მაგას. მაგრამ მე განსხვავებული აზრი მაქ ესა და ეს. ეხლა რაც შეეხება ალტერნატივას. ციტატა: Greenie ნუ დაგავიწყდება, რომ ეს ხალხი საკმაოდ გავლენიანი ოჯახებიდან იყო.. მათგან რომ ეთხოვათ დახმარება, დარწმუნებული ვარ, რაიმეს მოუხერხებდნენ.. ხალხი რაღაცნაირად მაინც ახერხებდა გასვლას (ნუ, უბრალო ადამიანებზე არ მაქვს საუბარი, მაგრამ ცოტა შეძლებული & გავლენიანი ოჯახებისთვის უფრო ადვილი იყო საზღვრების გადალახვა).. ანუ მათ ალტერნატივა არ მოსინჯეს.. მარტო თავიანთი სახელების მონაწილეობას გეგმავდნენ ამ გაქცევაში & ეს იყო მათი წინდაუხედავობის მიზეზი მაპატიე მაგრამ მუსბუქათ რომ ვთქვათ ძალიან დიდი უაზრობას მაბობ! ნამდვილათ არ ხარ ჩახედული იმაში თუ როგორ ხდებოდა ქვეყვის საზღვრებბის დატოვება. შეძლებულ ოჯახი კი არა მინისტრებს და მთავრობსი წევრებს ეგძალებოდათ სხვა ქვეყანაში წასვა და იქ ცხოვრება შენ რაზე მელაპარაკები კაი რაააააააა..... ქვეყნიდან გასვლა თუ ხდებოდა ეს წყდებოდა უმაგლეს დონეზე და ისი მხოლოდ ვიზიტი, ან გასტროლებით იქ დარჩენაზე და ცხოვრებაზე ლაპარაკი იყო სრული უაზრობა..... ცეკას მდივანი ვერ გაუშვებდა თავი შვილს შენ ეგსმის რაზეა ლაპარაკი? ცეკას პირველი მდივანი ვერ გაუშვებდა თავის შვილს თუნდაც სასწავლებლად ან საერთოდ საცხოვრებლათ ხო ზედმეტი იყო ლაპარაკი. ეს უბრალოთ გამორიცხული იყო ჩაკეტილი იყო ჩაკეტილი !!!!!! ჩემი თუ არ გჯერა კითხე უფროს თაობას და გეტყვიან! თუ ხდებოდა წასვლა ეს იყო ოფიციალური ვიზიტი ან კულტურული ღონიძიება და იყავი უმაღლეს კონტროლზე! გეგძალებოდა კავშირი ხალხთან ახლო კონტაკტში შესვა და ა.შ. მაგალითად თუ დელეგცია შედგებოდა 30 წევრისგან 10 იყო უშიშრებსი ეგრეთ წოდებული KAG ებეს თანამშრომელი... მაპატიე მარა არანაირი ალტერნატივა არ იყო და ისეთ რამეს ნუ დაწწერ რაც მართლა არ არსებობდა.... ესეგი გიჯები ყოფილან რა თავი შეწირეს რაააააა ეგრე გამოდის შენი ნალაპარაკებიდან რო იყო სხვა გზებიც და ესენი იყვნენ ახალგაზდები და მოდას აყოლილები თუ დაუღვინებლები თუ რას ამბობ ვერ გავიგე? თუ ტერორისტები იყვენ და მოსწნდათ ამსი გაკეთება... სხვა მხრივ შენი აზრი გასაგებია მარა მაგას ნუ იტყვი რააააა იმიტომ რო არ გეკადრება ეგეთი უაზრობსი ლაპარაკი.
--------------------
ჭკვიანები ისინი არიან ვინც ფულს თავისი ჭკუით შოულობენ, ხოლო ბრძენები – ვისთვისაც ჭკვიანები მუშაობენ / ჰერნი ფორდი |
|
|
| #6 ავტორი: Greenie (29 ნოემბერი 2009 19:30) |
|

ჯგუფი: Site Team
რეგისტრაცია: 22.06.2008
სიახლეები: 21
კომენტარები: 323
სტატუსი:  |
კომუნისტების პერიოდში რომელი სხვა გზა იყო ქვეყნიდან გასაღწევი? ნუ დაგავიწყდება, რომ ეს ხალხი საკმაოდ გავლენიანი ოჯახებიდან იყო.. მათგან რომ ეთხოვათ დახმარება, დარწმუნებული ვარ, რაიმეს მოუხერხებდნენ.. ხალხი რაღაცნაირად მაინც ახერხებდა გასვლას (ნუ, უბრალო ადამიანებზე არ მაქვს საუბარი, მაგრამ ცოტა შეძლებული & გავლენიანი ოჯახებისთვის უფრო ადვილი იყო საზღვრების გადალახვა).. ანუ მათ ალტერნატივა არ მოსინჯეს.. მარტო თავიანთი სახელების მონაწილეობას გეგმავდნენ ამ გაქცევაში & ეს იყო მათი წინდაუხედავობის მიზეზი.. ეს ყველაფერი იდეაში თავისუფლებას ემსახურებოდა. როგორც უკვე აღვნიშნე, თავისუფლებისკენ სწრაფვამ უდანაშაულო ადამიანების სიცოცხლე არ უნდა შეიწიროს.. მაშინ, უკვე თავად ხდები დანაშაულის თანამონაწილე, რაც ჩემთვის მიუღებელია... მათ რომ, დავუშვათ, თავიანთი დამაბრკოლებელი მტრები, კომუნისტები ამოეხოცათ & ამით ქვეყანა გაეთავისუფლებინათ წურბელებისაგან, მაშინ სხვა საქმეა.. მაგრამ, ამ შემთხვევაში, ძნელია, ბოლომდე ჯინსების თაობის მხარე დაიჭირო... პირველად, მათ შესახებ სპექტაკლიდან გავიგე.. ”თავისუფალ თეატრში” გადიოდა & მგონი, ახლაც გადის.. იქ არაფერი იყო ნათქვამი ინციდენტზე თვითფრინავში & მეც მართლა აღფრთოვანებული დავრჩი მათი გაბედულებითა & სითამამით.. თუმცა, მერე, როცა დეტალებში გავიცანი რა, როგორ & რანაირად მოხდა, აზრები ორად გაიყო & ცოტა არ იყოს, შემეცვალა დამოკიდებულება... ანუ, მე მათ ვერც გავამართლებ & ვერც დავადანაშაულებ... ყოველ შემთხვევაში, ნამდვილად ძნელია, მკვლელზე თქვა ჩემთვის მისაბაძი პიროვნებააო...ჩემი აზრით მათი სიცოცხლე კომუნიზმის და მაშინდელი მთავრობის კისერზეა და არა "ჯინსების თაობის" მასე, ყველაფერს ბოლომდე თუ ვეძიეთ, შესაძლოა, რომ ეგრეც ითქვას... ეს რეჟიმი რომ არა, აღარც გაქცევა იქნებოდა საჭირო & არც მსგავსი რამ მოხდებოდა... მთავარი მაინც ისაა, გარკვეულ სიტუაციაში (ამ შემთხვევაში, კრიტიკულ სიტუაციაში) ადამიანი რამდენად მოახერხებს თავის ხელში აყვანას, სწორი გადაწყვეტილების მიღებას & ა.შ.. ეს გატაცება იქნებოდა იდეალური & მართლაც მისაბაძი, სისხლის ღვრის გარეშე რომ დასრულებულიყო... თუმცა ეს ასე არ იყო & ამ სიტუაციაში, მე პირადად, მიჭირს მათი საქციელის ბოლომდე გამართლება & შენი არ ვიცი... მღვდელზე არ მაქვს საუბარი, რა თქმა უნდა... ჩემი აზრით, ის არის ერთადერთი გმირი ამ სიტუაციაში..
--------------------
you're like a melody that follows me and when you go I still hear music constantly you're like a melody that follows me, follows me...
~ M ~ |
|
|
| #5 ავტორი: staind... (29 ნოემბერი 2009 18:03) |
|

ჯგუფი: Moderator
რეგისტრაცია: 8.11.2008
სიახლეები: 43
კომენტარები: 1347
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie ეეძლოთ, რომ სხვა გზით გასულიყვნენ ქვეყნიდან... ღადაობ? კომუნისტების პერიოდში რომელი სხვა გზა იყო ქვეყნიდან გასაღწევი? ესე ადვილად ხო არ იყო მაშინაც როგორც დღეს... ურთულესი პროცედურები იყო გასავლელი თუ ადამიანს წასვლა უნდოდა და როგორც ვიცი უმეტესობა კრახით მთავრდებოდა ხოლმე... ციტატა: Greenie ან მგზავრები მაინც არ დაეხოცათ.. წარმოიდგინეთ, რამდენს დაუნგრიეს სიცოცხლე და რამდენი უბრალო ადამიანის თავზე გადაიარეს... ადამიანების დახოცვა არც შედიოდა მათ მიზნებში, უბრალოდ მათ უნდოდათ თვითმფრინავის გატაცების ერთგვარი იმიტაცია გაეკეთებინათ, რომ როგორმე თავის ნებაზე ემართათ თვითმფრინავი და წასულიყვნენ იქით, საითაც მათ სურდათ... ხოდა რაც შეეხება ადამიანების დახოცვას, ჩემი აზრით მათი სიცოცხლე კომუნიზმის და მაშინდელი მთავრობის კისერზეა და არა "ჯინსების თაობის"
|
|
|
| #4 ავტორი: DOORS (29 ნოემბერი 2009 17:29) |
|

ჯგუფი: Elite Uploader
რეგისტრაცია: 19.03.2009
სიახლეები: 171
კომენტარები: 1136
სტატუსი:  |
ციტატა: Greenie შეეძლოთ, რომ სხვა გზით გასულიყვნენ ქვეყნიდან... ან მგზავრები მაინც არ დაეხოცათ.. სხვა გზა რომ ყოფილიყო როგორ ფიქრობ ამხელა რისკზე ცავიდოდნენ? ესეგი არ იყო ალტერნატივა. მგზავრები არ დაუხოციათ! მხოლოდ ერთი ადამიანს ჩაარტყეს თავში "შამპანიურის" ბოთლი რომელიც უშიშროებსი თანამშროელი ეგონათ ( რომელიც დაიღუპა სამწუხაროდ) რაც შეხება ერთ-ერთ პილოტს რომელიც ასევე მათ მოკლეს ეს იყო ორმხრივი სროლის შედეგი. დანარჩენი 4 ადამიანი რომელიც დაიღუპა მხოლოდ მას შემდეგ რაც თვითმფრინავი დაჯდა და გარედან ყოვლად გაუმართლებელი ციცხლი გაიხსნა და თავის დროზე მათი მკვლელობაც მათ დაბრლადა მარა შემდგომში გაირკვა რომ მათ ეს ხალხი მათ არ მოუკლავთ. ხოლო ერთმა გმატაცებელმა თავი მოიკლა მაშ შემდეგ რაც თვითმფრინავი ჯდებოდა... ეს ეხლა ძალიან დეტალებია. მაგრამ წინასწარ იმის გათვლა რომ მსხვერპლი იქნებოდა არავინ იცოდა. ციტატა: Greenie ამის მერე, ქვეყნიდან რომც გასულიყვნენ, ნუთუ შეძლებდნენ, სინდისდამშვიდებულები, ბედნიერად ცხოვრებას?! რაღაც არამგონია.. მართალი ხარ... ციტატა: Greenie მაშინ სადაა ჭეშმარიტება?! ალბათ, სადღაც, შუალედში... რაიმე ფაქტს რომ გადაფასებ ადამიანი შენთვსი ჭეშმარიტება ან დგება ან არა. შუალედური ჭეშმარიტება არ არსებობს. ის ან არსი ან არა. გაჩნია ვსითვსი როგორ. ჩემთვსი მათი ქმედბა "იდეაში" იყო ჭეშმარიტება! რაღაცა დიდის კეთება ყოველთვსი მოითხსვ მსხვერპლს ... მაშინ რატომ ვაფასებთ ჩვენ ზვიად გამსახურდიას? და ბევრ მისნაირ დისიდენტებს./? მათაც გამოიწვიეს მსხვერპლი და საკმაოდ დიდიც. რატომ ვაფასებთ ჩოლოყაშვილს? მანაც მრავალი მსხვერპლი გამოიწვია თან უშედეგო. მაგრამ ეს იყო ბძოლააააა ეს იყო თავისუფლებისთვსი ბძოლა და ბძოლას ყოველთვსი მოყვება მსხვერპლი. მაგრამ მთავარია ეს იდეაში რას ემსახურება. ვიცი გიყვარს და აფასებ უდიდეს ქართველს ივანე ჯავახიშვილის გაგახსენებ ერთ მოვლენას. როდესაც 1921 წელს საბჭოთა ჯარები საქართვველსო დასაპყობად მოდიოდნენ ივანე ჯავახიშვილმა უნივერსიტეტის ეზოში სტუდენტობას და ახალგაზდობას მიმართა შემდეგი სიტყვებით: შვილები, ჩემო მოვალეობაა მე თქვენ წიგნისა და კალმისაკენ მოგიწოდოთ მაგრამ, ერის ცხოვრებაში არის ისეთი მომენტები როცა საჭიროა ყველაფერი განზე გადადო და იარაღით ხელში მტერს მიეგებო და აი მე დღეს თქვენ იარღისკენ მოგიწოდებთ.რა გამოიწვია ამან ყველამ კარგათ ვიცით... მითუმეტეს რომ ამას შედეგი არ მოყოლია მაშინ დავგმოთ ივანე ჯავახიშვილის ქმედება. რატომ არ ვაკეთებთ ამას? იმიტომ რომ ეს ყველაფერი იდეაში თავისუფლებას ემსახურებოდა.
--------------------
ჭკვიანები ისინი არიან ვინც ფულს თავისი ჭკუით შოულობენ, ხოლო ბრძენები – ვისთვისაც ჭკვიანები მუშაობენ / ჰერნი ფორდი |
|
|
| #3 ავტორი: Greenie (29 ნოემბერი 2009 17:06) |
|

ჯგუფი: Site Team
რეგისტრაცია: 22.06.2008
სიახლეები: 21
კომენტარები: 323
სტატუსი:  |
ზოგადად, არაჯანსაღი გარემო იყო რა.. ბევრი ვერ შეეგუა ამ რეჟიმს & ისეთ დღეში ჩავარდა, რომ კონტროლი დაკარგა საკუთარ თავზე.. მე, პირადად, ბოლომდე ვერ გავამართლებ მათ საქციელს (მკვლელობას ვგულისხმობ).. ჩემი აზრით, უდანაშაულო ადამიანის სისხლის საკუთარ სინდისზე აღება ყოვლად გაუმართლებელია; თუმცა, მით უმეტეს, ვერც იმ დროინდელ ჩაშავებულ, ჩამყაყებულ & დაძმარებულ კომუნისტურ გარემოსა & "ნამგლისა & უროს" მიმდევრებს აქვთ გამართლება.. ნამდვილად დასაფასებელია, როცა თავისუფლების წყურვილის მოსაკლავად უკან არ იხევ, თუმცა შენი მიზნის მისაღწევად სხვისი სიცოცხლით თამაში, უკვე სხვა საკითხია... ანუ მიზანი ამართლებს საშუალებას?.. ესეთი რამ არც სახარებაში წერია და არც უფალი გვასწავლის ამას... სხვა გამოსავალი უნდა მოეძებნათ.. ჯინსების თაობის (როგორც მათ უწოდებენ) არცერთი წარმომადგენელი არ ყოფილა ღარიბი ოჯახიდან, საკმაოდ შეძლებული მშობლები ჰყავდათ... შეეძლოთ, რომ სხვა გზით გასულიყვნენ ქვეყნიდან... ან მგზავრები მაინც არ დაეხოცათ.. წარმოიდგინეთ, რამდენს დაუნგრიეს სიცოცხლე და რამდენი უბრალო ადამიანის თავზე გადაიარეს... სხვა საკითხია, როცა შენი თავისუფლების ხელმყოფს უშავებ რაიმეს & მეორეა, როცა სრულიად უდანაშაულო ადამიანის სიცოცხლეს იყენებ მიზნის მისაღწევად.. ამის მერე, ქვეყნიდან რომც გასულიყვნენ, ნუთუ შეძლებდნენ, სინდისდამშვიდებულები, ბედნიერად ცხოვრებას?! რაღაც არამგონია.. მაშინ, გმირებად რატომ შერაცხეს?! იმიტომ, რომ მათი საქციელი ასოცირდებოდა ე.წ. ყრუ კედლის ნგრევასთან & რაღაც სიახლესთან იმ დროინდელ ნაცრისფერ სამყაროში.. მათი გაქცევა კომუნისტური რეჟიმისგან გათავისუფლების რელევანტური იყო & საზოგადოებამ, რომელსაც ყელში ჰქონდა ამოსული ეს სულისშემხუთავი, აუტანელი გარემო, ჯინსების თაობას ის ”მცირე” დანაშაული აპატია; რადგან ისინი, ხომ უფრო დიდ მიზანს ემსახურებოდნენ?! რაღაცმხრივ, ესეც მართალია, თუმცა ამით კვლავ სახარებას და უფლის ერთ-ერთ მცნებას ვუპირისპირდებით, რომელიც გვეუბნება, რომ ”არა კაც კლა!” მაშინ სადაა ჭეშმარიტება?! ალბათ, სადღაც, შუალედში...
--------------------
you're like a melody that follows me and when you go I still hear music constantly you're like a melody that follows me, follows me...
~ M ~ |
|
|
| #2 ავტორი: DOORS (29 ნოემბერი 2009 15:47) |
|

ჯგუფი: Elite Uploader
რეგისტრაცია: 19.03.2009
სიახლეები: 171
კომენტარები: 1136
სტატუსი:  |
staind..., ხო მათი საქციელი ერთი შეხედვით გამართლებას არ იმსახურებს მაგრამ მეორე მხრივ თავიოსუფლება მსხვერპლს მოითხოვს და თავისუფლება ისე არ მოდის თავისუფლება ლომთა ხვედრია... ასე რომ იდეისთვის თავის გაწირვა ნამდვილი გმირობაა. თუნდაც იმიტომ რომ ეს სხვისთვის მაგალითია, მაგალითია ბძოლის და მამაცობის. მეც ბევრს ვიცნობ ვინც მათ ამ ქმედებს არ ამართლებს იმიტომ რომ მათ ქმედებას მსხვერპლი მოყვა, უდანაშაულო ადამიანების მსხვერპლი. მაგრამ მე ისეთებსაც ვიცნობ ვინც ამბობს 9 აპრილს რომ ხალხი დაიღუპა უაზროთ დაიღუპა რადგან საბჭოთა ხელისუფლება მაინც იშლებოდა და ეს მსხვერპლი გაუაზრებელი იყოვო. მე ამ ხალხის არ მესმის და ვერც ვერასოდეს გავიგებ.
--------------------
ჭკვიანები ისინი არიან ვინც ფულს თავისი ჭკუით შოულობენ, ხოლო ბრძენები – ვისთვისაც ჭკვიანები მუშაობენ / ჰერნი ფორდი |
|
|
| #1 ავტორი: staind... (29 ნოემბერი 2009 14:18) |
|

ჯგუფი: Moderator
რეგისტრაცია: 8.11.2008
სიახლეები: 43
კომენტარები: 1347
სტატუსი:  |
ნანახი მაქვს ეს დოკ. ფილმი...
ხოდა რაც შეეხება სტატიას, საღოლ იკა, ყველა დროის აქტუალური თემაა... ამ ადამიანებს მართლაც ტიპუტი ქართული ხასიათი ქონდათ, ვერ ცხოვრობდნენ თავისუფლების გარეშე და რაც მათ გააკეთეს ჩემი აზრით მართლა გმირობა იყო... ხომ შეეძლოთ სხვების მსგავსად თვალი დაეხუჩათ და ეცხოვრათ ისე როგორც დანარჩენ საზოგადოებას, მაგრამ არჩიეს "მომკვდარიყვნენ გმირულად ვიდრე ეცხოვრათ ჯურღმულში. " მაგრამ ყველაზე საწყენი ისაა, რომ მაშინდელმა საზოგადოების "ნაცრისფერმა" ნაწილმა ისინი ყაჩაღებად და ტერორისტებად ჩათვალეს... ყველაზე საწყენი ესაა, როცა თავისუფლების მოყვარულ ადამიანს ტერორისტად და მკვლელად ნათლავ... რავი სამწუხაროდ მე დღესაც მსმენია მსგავსი აზრი და მაგრად მიტყდება რო არიან საზოგადოებაში კიდევ ასეთი ადამიანები...
|
|
|
| ჯგუფ Guest-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის გაკეთების უფლება. |
|
|